DOTACE

Průběh vyřízení žádosti o dotaci

Zpracování projektové dokumentace včetně žádosti o dotaci a následné odeslání na Státní fond životního prostředí. SFŽP Vám po zpracování odešle v horizontu několika měsíců akceptační dopis (potvrzení o tom, že máte nárok na dotaci).

Po instalaci FVE a úhradě finální faktury předáme za Vás dokumenty, které jsou potřeba k proplacení dotace (revizní zpráva, předávací protokol, potvrzení o úhradě finální faktury atd.) Nárok na vyplacení dotace vzniká po kompletně dodané dokumentaci.

Veškerou administrativu spojenou s vyřízením žádost o dotaci, včetně jejího proplacení Vám zařídíme za Vás. Vás požádáme o poskytnutí součinnosti při vyřizování žádosti o dotaci a to zejména o zajištění bankovní identity pro registraci žádosti o dotaci na SFŽP.

Kdo může být žadatelem dotace?

Platí zde pravidlo, že žadatel musí zůstat vlastníkem nemovitosti nebo stavby po celou dobu, kdy probíhá veškerá administrace žádosti až do samotného proplacení finančních prostředků

Zájemce o dotaci nesmí mít žádné závazky po splatnosti u finančního úřadu, okresní správy sociálního zabezpečení, aj. orgány veřejné správy

Nárok na dotaci máte v případě, že jste vlastníkem stávajícího rodinného domu, nebo jste stavebník nového rodinného domu, který nemá fotovoltaiku předepsanou jako povinnou součást domu v rámci PENB. Nemovitost musí být zkolaudována jako objekt k bydlení nebo rodinný dům.